יום שני, 10 ביולי 2017

הארה פנימית קטנה שקמתי איתה בבוקר

   יופי, בסופו של דבר הוא עניין סובייקטיבי. מה שיפה בעיני מישהו אחד, הוא לא בהכרח יפה בעיני מישהו אחר. 

   יופי הוא מושג שנמצא כמעט בכל תחומי המציאות, גם זאת שאנו רואים וחשים, אך גם בצד המטפיזי של העולם או של האדם, הצד הרוחני, תרצו – יופי פנימי. כולנו רוצות להיות יפות, גם מבפנים וגם מבחוץ. אך בזה לא תמה מלאכתנו, ועוד עבודה של שילוב היופי הפנימי והחיצוני עוד לפנינו, כך שיאירו זה בזה.

   יופי אינו דבר של מה בכך. זהו עניין של דרך חיים הדורש מאמץ, השקעה ועבודה קשה, ואחת הדרכים המרכזיות להשגת התכלית הזו, היא לנהל את החיים מתוך הרגשה של יופי פנימי וחיצוני וטיפוחם באופן תמידי.

   יופי הוא תחום שקשור לעצמיות שלנו, וכמו בכל תחום שכזה, גם כאן בין הגוף לנפש יש יחסי גומלין אחד לשני, וממילא מה שקורה בנפש קורה בגוף וכן להיפך.




   המסקנה העולה היא, שאם אנו רוצות להיות אלו שמשפיעות חכמה ואהבה לכל מי שמסביבנו, אנו צריכות לטפח את האור הפנימי שלנו - את הביטחון הרגשי שלנו הניזון מהשקעה ביופי הפנימי והחיצוני כאחד בדרך להוות מודל לדוגמה - לבן הזוג שלנו, לילדים שלנו, לקולגות וגם סתם לחברות. כמה שאת יפה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

בנות, כן כן... אתן הבוגרות, היפות המהממות! בכל גיל שאתן! היופי לא מסתיים בגיל 30 או 40. ממש לא ! אל תתני לגיל להשפיע על המצב רוח שלך לדע...